Veelgestelde vragen

1 Levering

1.1 Wat is de levertijd?

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Doorgaans wordt je bestelling binnen vierentwintig uur verzonden. (ma-vrij). Echter, het kan ook voorkomen dat het door drukte 1-2 dagen duurt. 

In sommige gevallen kan een product onverwachts niet leverbaar zijn of een langere levertermijn hebben, wij houden je altijd op de hoogte wanneer de bestelling verzonden gaat worden. 

1.2 Met welke vervoerder verzenden jullie?

Wij verzenden met PostNL

1.3 Krijg ik een Track and Trace code?

Ja zeker! Zodra je bestelling is verzonden ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track and trace code. 

1.4 Wat als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent bij de bezorging van het pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. 

Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen ze in de meeste gevallen op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs. Het kan ook zo zijn dat ze het pakket bij de tweede bezorgpoging direct naar een PostNL-locatie brengen. 

Als je niet thuis bent bij de tweede bezorgpoging, dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. 

1.5 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan zeker. Zodra de bestelling is geplaatst en is betaald, en je kiest voor de optie 'afhalen in de winkel', dan kunt u de bestelling de eerstvolgende werkdag ophalen. 

2 Verzendkosten

2.1 Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bestellingen binnen Nederland:
Bij bestellingen tot €100,00 zijn de verzendkosten €6,50.
Vanaf € 100,00 worden bestellingen gratis geleverd.

2.2 Wat zijn de verzendkosten naar België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk?

De verzendkosten voor Belgie, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk bedragen € 25,0

3 Betalen

3.1 Hoe kan ik betalen?

Snoepeiland Hoog Dalem hanteert diverse betaalmogelijkheden; 

- iDEAL
- Visa
- MasterCar

3.2 Kan ik achteraf betalen?

Dit is helaas niet mogelijk.

4 Bestelling klopt niet

4.1 Ik heb een verkeerd product ontvangen

Oeps! Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons middels een e-mail weten binnen 48 uur: info@snoepeiland.nl*.

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

4.2 Ik mis een product

Dat is wel heel vervelend als je bestelling niet compleet is. Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten per mail: info@snoepeiland.nl.

4.3 Er is een product over datum

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kijk goed of dit niet de productie datum is, vooral bij Amerikaanse producten wil dit wel eens verwarrend zijn. 

Mocht je een product hebben ontvangen wat over datum is en niet aangegeven stond in de webshop, stuur ons dan een mailtje met daarin een foto met het product en de datum duidelijk in beeld. Dan zorgen wij voor een passende oplossing: info@snoepeiland.nl*.

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

4.4 Er is een product beschadigd

Hoewel we ons uiterste best doen om je bestelling zo goed mogelijk in te pakken kan het voorkomen dat een product of bestelling beschadigd aankomt. Indien een product zodanig is beschadigd dat het niet meer genuttigd kan worden, kan je contact met ons opnemen zodat we een passende oplossing kunnen aabieden. Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten per mail: info@snoepeiland.nl*.

* Bij een klacht over een beschadigd product, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen om foto's vragen óf om het product terug te sturen. 

5 Retouren/Annuleren

5.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Helaas kan Snoepeiland Hoog Dalem vanwege veiligheidsredenen geen voedingswaren retour nemen, ondanks dat ze niet geopend zijn. (Het recht van retour geldt wettelijk niet voor etenswaren). 

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

Non-food producten mogen natuurlijk wel geretourneerd worden binnen 14 dagen. Indien je een non-food product wil retourneren neem dan contact met ons op via info@snoepeiland.nl.

5.2 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren? Dat kan, laat dit zo spoedig mogelijk aan ons weten. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is, we kunnen de bezorging dan stopzetten. In sommige gevallen is de bezorger al onderweg met het pakket en kan je het pakket weigeren aan de deur. Het pakket zal dan retour komen. Neem je het pakket aan, dan kan je het niet meer annuleren of retour zenden. (Alleen non-food producten mogen geretourneerd worden)

6 Klacht

6.1 Ik ben niet tevreden

We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch een slechte ervaring hebben, laat ons dit dan gerust weten. We zullen samen naar een passende oplossing zoeken.

U kunt uw klacht richten aan info@snoepeiland.nl of 0183-510276. 
Ma-vrij 10.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar.
Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen. 

7 Contact

7.1 Hoe kan ik Snoepeiland Hoog Dalem bereiken?

Telefonisch 
Maandag tot en met vrijdag 10.00 - 18.00 uur:
0183-510276. 
E-mail: info@snoepeiland.nl
 

BESTSELLER

Bestel nu luxe cadeaumand.

Een onweerstaanbare collectie van pralines, chocoladerepen en -tabletten.

GRATIS BIJ UW BESTELLING

Vul in het opmerkingenveld een persoonlijke tekst in.

Wij zorgen dat er een blanco kaartje wordt toegevoegd aan de bestelling met uw boodschap!

GRATIS BIJ UW BESTELLING!

U ontvangt nu een gratis pen etui bij uw bestelling t.w.v. € 3,95, bij een minimale order van € 25,00!

U hoeft hier niets voor te doen, wij voegen deze kosteloos toe aan uw bestelling.

Let op: de teksten op de pen kunnen variëren.

Gastenboek

  • 08-10-2020 - Online bestelling geplaatst, en in de bevestiging stond dat het...  lees meer
  • 26-09-2020 - Dat je nu ook online kan bestellen is ideaal in...  lees meer
  • 09-09-2020 - We waren op zoek naar een cadeau voor al onze...  lees meer
Plaats een bericht

NIEUW

Glazen snoeppotten met verschillende teksten.

Te vullen met Leonidas, snoep of drop.

Vanaf € 6,95

ONLINE SHOPPEN

Levering binnen 48 uur.

Altijd veilig betalen.

Vanaf 25 euro gratis bezorging.

Klantenservice: 

(0183) - 510276

 

© 2019 - 2020 Snoepeiland Hoog Dalem | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel